Nevetségesen sokat kellett volna tanulnom holnapra, most ott tartok, hogy semmit nem tudok rendesen. Talán a némethez állok legközelebb, a föci igencsak mese (csak eljutottunk a társadalomföldrajzhoz, na most ez a gazdasági felépítés dolog nem olyan bonyolult, bár csak a felére emlékszem abból ami a könyvben volt.:P) a törivel elmehet a picsába, a másik 3 doga mellé hagyjon már ezzel a viccel... A biosz pedig szintén a nagyon könnyű kategóriába esik, ezért is nem tudom. Érzékszervek. Legérdekesebb pontja az íz érzékelés- édes= hidroxil csoport, savanyú= szervetlen és szerves karboxil, keserű= mérgező anyagok, sós= fémes ion. Ennyiben legalább hasznavehető a kémia.:P A fül hagy hidegen teljesen mint olyan, nem tudom hogy rágom át magam rajta. Betervezhetnék egy 5öst, 5 oldalnyi anyagból ez nem elérhetetlen, de mivel 2 hét múlva vizsga amire sansztalan, hogy szó szerint az elmúlt 2 év anyagát megtanuljam, fölösleges törnöm magam, a 3as a célzott jegy. Ráadásul holnap dupla művtörivel kezdünk, ha nem valami jó filmet nézünk (mert amúgy csak filmeket nézünk vagy a buta tanár ostobaságait hallgatjuk, és akkor már jobb olyan filmművészeti alkotásnak nem épp nevezhető dolgokat nézni, mint az Ikrek...) akkor bőven lesz időm tanulni. Úgy tervezem az első és második óra fele föci, a maradék idő pedig német. Német után angol, ami együtt az utána következő 20 perces szünettel elegendő kell legyen a bioszra. A törire pedig az azutáni 20 perces szünetet szánom. Zseniális terv. A megalkotása helyett persze megtanulhattam volna a fület, de mindegy...

És hogy mivel is töltöttem el az elmúlt 2 és fél napot ezek megtanulása helyett? Okosodtam. Másból. Felmértem hogy mekkora idióta voltam és ezzel mennyire elbasztam és hogy ez visszafordíthatatlan tehát marad az önsajnálat és továbblépés egy távoli időpontban. Vagy nem, mert a tapasztalat arra megtanított, hogy ilyen esetekben nekem ez nem megy. Pozitívumot keresve, nem találtam, de persze ismét tanultam valamit. Majd legközelebb nem követek el ilyen hibát. Bár tudva, hogy ilyen legközelebb nem lesz, vajmi kevéssé boldogít ez a tudat.
Ezen kívül felfedeztem a jóga nyugtató erejét egy okos dvd segítségével, úgyhogy most testem és szellemem harmóniába helyezésével vagyok elfoglalva tanulás helyett. A mozgás meg amúgy jót tett. Figyelek a napi 3 l vízre, a sószappanom hasznos dolog, a csalántea ma kimaradt, elfelejtkeztem róla. Megnéztem az Egy gésa emlékiratait, ezt annó olvastam is. Mivel kevéssé emlékeztem a könyvre, bár sok fontos jelenetre igen amik kimaradtak a filmből, nagyon meg tudott fogni. Valahol laposabb lett a sztori mint írott formában, de a gyönyörű képi világ kárpótolt ezért. És emiatt simán megkapja tőlem a 9 pontot. 
Ma este 10 dolog amit utálok benned-el lazítottam, hát erről nincs mit írni.:)
Forma 1-et természetesen néztem és jóóó volt. De Räikkönen továbbra is nagyon hiányzik nekem. 
Rengeteg aranygaluskát ettem. meg epret. Nem tudom hogy sikerült nem elhíznom az elmúlt évek során.:P Kíváncsi vagyok meddig leszek még ilyen szerencsés alkat. 

Pénteken osztálykirándulás volt, hála a tanári közreműködésnek ahogy megérkeztünk klikkesedtünk, merthát keressükmámega"soselátott"látványosságokat... És fényképezzük le magunkat ott, hogy csinálhassunk egy naaagy boldog töri plakátot... (Mint ami pont mellém lett kibaszva a falra, nem tudom hogy viselem el még 2 hétig, és nem tudom hogy is képzelte ezt az a ***************************** de az nyugtat, hogy már csak pár óra vele és SOHA TÖBBÉ. Mire jó a fakt...) Szóval full semmi értelme nem volt az egésznek, a fiúk elmentek sörözni, mi csináltunk egy rakás képet, megpróbáltunk berúgni egy wc ajtót, elmeséltem Zsuzsinak amit el kellett és eddig nem volt alkalom, bőgtem egy sort, továbbmentünk, ennyi. Kb. 20 percet tölthetett végül az osztály együtt, aztán a tanárok leléptek meg mások is, mi meg meguntuk a várakozást és elhúztunk a kocsmába. Persze előtte fél órát elbasztunk azzal, hogy hová menjünk, ha már egyszer Zsu nem akar piálni. Végül Szecsával mi feladtuk az agyalást (ami vicces volt, mert egyébként egész nap szórom az ötleteket hogy ezt csináljuk meg azt csináljuk) és engedtünk az alkohol hívó szavának. Hátezvan. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr152043500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása